September 7, 2008

Marcell - Firasat

To my darling..cepat pulang :`(

7 Comments:

Blogger momylilycious said...

I LOVE MARCELL... lagu2 dia mmg sumer ada UuuMmmPppHHHhh!!! ingat tak kita layan cd Marcell along the way gi PEnang!! besh2...

September 7, 2008 at 1:02 PM  
Blogger Iza said...

Oh yes..tp album baru marcel tak sebest 1st album dia kan? Teringat ms pg Penang..Jangan Pernah Berubah...selamanya kan ku jaga dirimu..ahh i love marcell too :)

September 7, 2008 at 3:00 PM  
Blogger Hana Hassan @ Riko Hana Chicka said...

hahahaha.. cepat pulang.. cepat kembali.. hihi lurveeeeee marcel too!!

September 8, 2008 at 12:19 AM  
Blogger Mrs Zamzuri said...

i hv pic with marcell. jgn jeles ye.. hahahah.... im a die hard fan of marcell. heheh... teringat lagik.. last year celebrate bday zam kat planet while watching marcell singing..

September 8, 2008 at 12:26 AM  
Blogger Iza said...

Jangan tak tahu Marcel ni kawan abg M..ms marcel dtg malaysia diaorg siap p dinner together2..nanti kalau dia dtg Malaysia lagi harus la suruh abg M arrangekan dinner Marcel ngan Divass :) mau ngak divas?

September 8, 2008 at 12:47 AM  
Blogger momylilycious said...

abg M?? sapa? stahu aku abg M utk si MANIS aku tu jerk.. huhuhu.. NAK!! aku dah beli 2 cd Marcell satu pejol amik... cis.. satu lagi mkuhriz dah terbuang.. boleh??? langsung la aku takda apa2!!! tensen jerk!

September 8, 2008 at 3:58 PM  
Blogger Iza said...

what?aku ingat lagi ms aku beli cd marcel tu kiter ramai2 tgk movie kat OU.pastu si ridz hana tumpang kereta aku n dia la suka sgt lagu2 marcel..pastu br la aku ingat balik siapa riz sbnrnya...aku boleh hilang ingatan psl riz japs

September 8, 2008 at 4:09 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home