September 14, 2008

In the mood for Raya2008:feeling blue for raya 2008

BBQ @ Raya 2006 with my cousins
BBQ @ Raya 2007 with my best girls, Seela & Seeda

Sayu di hati dengar lagu raya..i feel blue when my mom told me that this year raya is gonna be a bit mellow since my brother may not get to celebrate raya with us due to Nina's health..my best cousin Seeda is celebrating Raya in BJ since its his hubby turn this year (mcm tu la orang dah kahwin..huhu) and my sister Seela will only be back on 3rd raya..my Wanyong and her family has got some other plans that they will not balik kg ..same goes with my fave aunty, Wancu has lots of business during Raya so the likelihood she's joining us at kampung is rather slim.

I think i know how my raya gonna turned out this year.
I am now hoping for miracle.

p/s:kesian mak n abah, pagi raya tahun ni bersendirianlah nampaknya...
i miss u seela, alish n seeda :~(
..rindu teluk intan jugakkk

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

memang sedar tak sedar dah 14 hari berpuasa kan?tu yg dah psg lagu raya tu yer..hehe..takper nanti kiter raya together2 kt tk intan ok?lets on line at d menara condong square ramai2..it will be fun!

September 14, 2008 at 8:59 PM  
Blogger Iza said...

cool!thats a good idea :) siapa ni?anis ker?tp wuts d speed yeah wireless kat menara condong tu?

September 14, 2008 at 9:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Seezah,speed wireless kat sini mcm streamyx gak..laju beb!!Teluk intanler katakan..bumi bertuah!!haahah..Aku blk BJ on the 2nd day of Hari Raya ler beb...so,aku bleh menemani parents mu berhari raya di Teluk Intan...jadi x buat open house???

September 14, 2008 at 9:25 PM  
Blogger Iza said...

oic..aku balik lps smbyg raya..so sempat la lepak ng seeda on 1st day raya..mak aku call tadi..kemain excited lagik dia sbb makcik maznah one whole family raya tk intan tahun ni..wah..meriah la nampaknya..syukran syukran :)

September 14, 2008 at 10:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ye ke?bestnyer!!!Seezah,hopefully ko sampai awal.bleh lepak sesama.tido sama nak???hehehe..biar epi tido dgn yad!!hahahaa...

September 15, 2008 at 4:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home